Lenti nyaralás

Lesencetomaj
2022.06.21.

Visszatekintés a júniusi nyaralásra

Végre elérkezett a várva várt nap! Június 21-én délelőtt elindultunk nyaralóhelyünkre, Lentibe. Miután megérkeztünk a csodás környezetbe, elfoglaltuk szobáinkat, majd ebédeltünk. Ezután kisvasúttal utaztunk a csömödéri végállomásig. Ez erdei utazás során őzeket, vaddisznókat és nagyon szép fákat, virágokat láttunk.

Másnap Szlovéniába vezetett utunk. Először az energiaparkban túráztunk, ahol számos energiapontot jelöltek meg. Megnéztük a Szent Vid kápolnát és a Szent Vid forrást, melynek vize gyógyhatású. Megtöltöttük vele üvegünket és arcunkat is megmostuk. Ezután a friss levegőn megéhezve, jóízűen elfogyasztottuk szendvicseinket. Ezt követően busszal feljutottunk a Lendva-hegy kilátótornyának közelében lévő Cuk-pincészethez. Nagyon kedvesen és barátságosan fogadtak minket. A hölgy megismertette velünk a szőlészet és borászat alapjait, amit azután hidegtálak elfogyasztásával és a pince megtekintésével tette még színesebbé napunkat. Mindenki nagyon jól érezte magát. Ennek a napnak az utolsó programja fagylaltozás volt Lendván.

A harmadik napon délelőtt Lentiben sétáltunk, meglátogattuk a helyi piacot, ahol mindenki meglephette magát valamivel. Ebéd után az utolsó programunk, a strandolás következett a termálfürdőben. Szabadtéri és fedett medencék is vannak, minden korosztály talál magának szórakozási lehetőséget. Mi is nagyon jól éreztük magunkat. Kis fürdőzés után lángost, hamburgert és frissítő italokat fogyasztottunk. Szállásunkra visszatérve, vacsora után zenét hallgattunk, beszélgettünk élményeinkről.

A negyedik napon reggeli után indultunk vissza otthonunkba. Mindennel nagyon elégedettek voltunk. Köszönjük szépen segítőinknek ennek a csodás nyaralásnak a megszervezését és lebonyolítását!